28 november.

  • Klantig.
    Jag är så otroligt klantig, jag gör alltid illa mig, jag snubblar alltid, jag tappar allt. Senaste idag tappade jag en lampa på praktiken så den gick sönder. Just det, den var av glas. Hahaha.

  • Matvanor.
    Jag äter otroligt dåligt, jag har inga fasta rutiner och jag äter för dåligt och allmänt konstigt.

  • Saffran.
    Jag avskyr smaken av saffran, hur kan man ens gilla det ?

  • Apelsiner.
    Jag är lite smått galen i apelsiner och apelsinjuice som jag skrivit för. Så förstår ni min glädje nu när det börjar komma apelsiner?

  • Stressad.
    Jag är en väldigt lugn person och ibland väldigt seg, haha. Men inombords känner jag mig alltid stressad, spelar ingen roll om jag inte har något planerat, jag är alltid stressad.

  • Hålla tider.
    Hahaha, jag är värdelös på att hålla tider, det är nästan så jag skäms.

  • Att jobba på äldreboende.
    Innan jag började på kollo( kolonigatan i Skänninge ) så hade jag väldigt mycket åsikter och va jätte rädd för att gå till praktiken. Men för varje dag blir det faktiskt roligare, vi har ju bara damer på min avdelning och det är så kul att lyssna på dom, även om dom inte prata med varandra så är det så roligt att lyssna på dom. Och även fast dom kan vara väldigt krävande och jobbiga ibland så fäster man sig vid dom. Och varje dag är jag livrädd att vara med om att någon går bort, usch.
    Men det är faktiskt ett jobb jag skulle kunna fortsätta på, jag kommer fortfarande välja akut sjukvård i termin 3 som inriktning. Men kan ändå tänka mig att jobba på ett äldreboende. :)


 
I miss my best friend....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0