28 november.

Just nu.
 
 
Jag orkade inte med utgång ikväll, känner mig inte riktigt bra. Det har jag inte gjort på hela dagen men har inte känt av det så mycket när vi hela tiden har hållt igång. 
Men det kändes ordentligt sista 20 minuterna när vi inte hade något att göra. 
Så nu ligger här och bara slappnar av.
Blir en lugn kväll med film ikväll i min ensamhet,
haha. Så sorgligt det lät.
 
Just det.
Jag verkligen älskar barn, det vet alla som känner mig att jag gör, men ibland hatar jag de verkligen och vill absolut inte ha några.
När jag gick hem förut va det 3 snorungar som försökte träffa mig med äpplen, det är inte okej så jag gick ju emot dom och skulle säga ifrån.
Då sprang töntarna iväg, haha. Herregud, kastar man äpplen på något får man väl för fan stå för det? Ibland vill jag bara slå till snorungar!
Och deras jävla föräldrar som inte kan uppfostra sina jävla ungar rätt! Usch!
Sen går man in i affären och får en liten tjej framför sig som är så gullig och handlar själv och hälsa så gulligt på han i kassan då blir man sådär ååååh, jag vill ha barn igen. Haha ^^
 
Men ska slappna av en stund, huvudet gör så jävla ont sen ska jag orka laga mat! Usch.
 
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0