27 november.

Haha, tänkte faktiskt gå och lägga mig. 
Kommer aldrig palla att festa imorgon annars. 
Men det kommer nog bli grymt. ;) 
Det blir dock en tidig kväll, ska försöka fixa skjuts annarsvblir det sista tåget hem, 
tänker inte vara vaken till 6-8 som jag brukar, haha.  
Fy fan, då lär jag sova borta resten av helgen tror jag.
Känner att jag inte har så himla mycket att säga, har ju inte gjort något annat än att jobba
så har inget intressant att skriva om så ja, vi får se imorgon eller på lördag om jag har
lite mer att skriva om, men det märks. ;)
Med Isabelle och Amanda vid min sida lär det hända galna saker så
jag kommer ha mycket att skriva om, haha. ;)
 

Even if I lost my memory, I swear I´ll never forget our first kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0