26 november.

Seriöst. Klockan bara sprang iväg, jag märkte inte ens att den vart så mycket. Fan!
Klockan ringer 05:50, så borde verkligen sova.
Dock blir det ju kort dag imorgon, jag och min handledare hitta ett papper om att jag ska vara i skolan kl 13:00 och det hade vi båda glömt bort.
Haha, bådas ögon vart stora som dasslock för vi trodde det var onsdag igår så vi stod och tänkte en bra stund tills vi kom på att det var tisdag.
Haha, smarta tjejer!
 
Fan, har massor uppgifter att göra med. 
Fattar inte hur skolan tänker när dom ger oss 50 uppgifter att göra samtidigt som vi har praktik,
speciellt inte när jag har hel dagar. 
Satans jävla aaaaaah!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0