25 november.

Ska snart röra mig mot jobbet, mitt första kvällspass så vet inte vad jag ska förvänta mig. 
Men det ska nog bli bra, har ju mina underbara arbetskamrater. Undra vilka som jobbar ikväll?
Det återstår att se.
 
Fy fan vad det är tråkigt att handla, man bara känner hur pengarna försvinner. -_-
Men men, nu har jag det gjort iallafall. Jobbar ju dag hela vecka nu så skulle inte haft tid att
göra det då, det kändes dock surt att lägga en hel ledig dag på det men fick ju träffa mamma och
det är alltid roligt, fick höra mycket om deras resa. Jag är lite avundsjuk faktiskt, vill med till USA. -_-
Haha, någon gång så!

Vi var på systemet och för att ni ska förstå mammas reaktion så ska jag berätta att
varje gång mamma är sur på mig eller jag säger/gör något dumt så kommer det långa namnet fram,
Karolina alltså. Annars säger hon Karro. Då vet man att jag gjort något fel. Haha. ;)
Iallafall, jag köpte en flaska till helgen och ja. Då kom det långa namnet fram igen, haha.
Det var inte populärt att minstingen ska dricka sprit, haha. Söta lilla mamma♥
 
Men nu ska jag röra mig, börjar 55. Ska försöka skriva lite på rasten eller så!

Ta hand om varandra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0