25 november.

Sitter och väntar på att mamma ska hämta mig, hon ska hjälpa mig handla lite.
Så himla skönt med lite hjälp.
Ikväll ska jag jobba igen , 15:55 - 21:00 sen börjar jag  07:00-15:05 igen dagen efter så jag kommer ju va 
som en jävla död sill känner jag. Men det är bara att härda.
Jag måste ringa miroi med, dom gav oss vanliga uppgifter att göra nu när vi har praktik och jag hinner
verkligen inte med dom när jag jobbar 9 timmar om dagen, jag är ju helt kokt i huvudet när jag kommer hem,
Men men, vi får se.
 
På fredag är jag så dum så jag gick med på utgång, haha. 
Men Amanda följer med igen så det kommer nog bli lika awsome som sist, fast det kommer inte bli lika sent.
För jag kommer inte palla att va vaken i 24 timmar, fy fan. Ibland är man bra korkad.
Haha, men men.
 
Ta hand om varandra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0