24 november.

  • Droger.
    Jag har aldrig testat en drog ( då menar jag en narkotika klassad för har druckit alkohol ja) och jag kommer aldrig göra det heller. Samt vill jag inte ha något med sånt skit att göra eller någon som håller på med det.

  • Mörhåriga.
    Jag dras mest till mörkhåriga killar, jag vet inte varför men tycker det är myckat snyggare. Har aldrig gillat blont hår. Varken på killar eller tjejer.

  • Barn.
    För mig är barn det viktigaste. Det är det jag verkligen längtar efter och för att jag ska kunna ha ett förhållande med någon så måste den vilja ha barn och framförallt gilla barn.

  • Prata i telefon.
    Jag avskyr verkligen att prata i telefon, haha. Jag tycker det är så himla awkward på något vänster.

  • Steka pannkakor.
    Jag kan verkligen inte steka pannkakor, hur jag en gör misslyckas jag. -_- Därför jag bara gör amerikanska för de kan jag inte misslyckas med. ;)

  • Maneter.
    Jag är sjukt reseverande mot maneter. Jag tror fan dom är utomjordingar. Slemmiga utomjordingar utan hjärna som bara väntar på att få suga upp min så dom får en!

  • Jag är galen.
    Ja, jag är lite smått galen. Haha, jag är djurälskare och veg. men är galet besatt av seriemördare och sånt.

  • Jag har förändrats.
    Jag har förändrats så sjukt mycket att jag inte ens känner igen mig själv längre. Jag vet inte vad som hänt med mig men jag känner mig så förvirrad över allt att jag tror det har förändrat mig. Om det är till det bättre eller inte det vet jag inte. Det återstår att se.
    Jag hoppas att det är till det bättre i slutändan. Jag vill vara mig igen.
 

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare <3

Du är galet snygg.

Svar: Haha, inte direkt men tack ändå! ;)
Karolina Lundgren

2014-11-24 @ 06:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0