24 november.

  • Övertala.
    Jag är jävligt lätt att övertala har jag märkt, haha. Jag är en lätt nöt att knäcka ;) 

  • Öppna kuvert.
    ALLTSÅ JAG SUGER PÅ ATT ÖPPNA KUVERT! Jag slet precis sönder en räkning för jag är så värdelös på det, som tur va ser man allt man behöver se på räkningen ändå. Haha.

  • Soppor.
    Alltså jag är besatt av soppor. Jag kan äta olika soppor varje dag, det är så jävla gootttt. Potatis och purjolökssoppa är favoriten. :D

  • Pilla i hår.
    Jag älskar att pilla andra i håret, haha. Jag älskar fluffigt hår, jag kan hålla på hur länge som helst om det är fluffigt. :D Ja, jag älskar också att bli pillad i håret.Vem gör inte det liksom? ;)

  • Norrländsk dialekt.
    Alltså, haha. Jag älskar den norrländska dialekten, den är så himla gosig!

  • Jordgubbssmak.
    Älskar jag älskar verklig färska jordgubbar men något jag inte klarar av är jordgubbssmak i grejer. Typ jordgubbsglass, jordgubbs yoghurt o.s.v. Det är fan vidrigt, haha.  Dock har jag börjat gilla carlshamns soygurt med smak av jordgubb. 

  • Nötter.
    Jag är allergisk mot nötter vilket inte gör mig ett dugg för jag mår illa av lukten av nötter.

  • Svamp.
    Det är samma sak med svamp, jag klarar inte av smaken eller lukten. Stekt svamp är värst, jag mår så illa av lukten att jag måste gå ut ur rummet annars spyr jag. Blä, mår illa bara jag tänker på det. Haha.

  • Blåmärken.
    Jag får aldrig blåmärken, hur hårt jag än slår i så lyckas ni ge mig blåmärken då lyckas ni verkligen. ;D

  • Mumintrollen.
    Jag älskar mumin, jag tycker dom är så himla söta så när jag får egna barn behöver ni inte undra vad barnrummet kommer vara fullt av, haha. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0