23 november.

Gud vad jag är trött, ska snart gå och lägga mig tänkte bara blogga lite först.
Har blivit lite dåligt med det idag, men har haft lite mer att göra idag så inte riktigt haft tid.
Imorgon är jag ledig, så himla skönt. Frågan är ju om det kommer hända något?
Känns jävligt ruttet att sitta hemma ensam den dagen jag är ledig, men det återstår att se.
 
Jag gillar verkligen kolonigatan, det är inte alls som jag tänkt mig!
Det är faktiskt riktigt roligt, visst det kan vara jobbigt med. Speciellt psykiskt.
Lyssna på "hallå" 9 timmar, två dagar i rad är jävligt påfrestande med.
Men ibland är dom så himla gulliga så då blir det roligt igen.
Som idag fick jag höra att jag är en mycket söt flicka, haha. ^^
Och igår att jag hade ett vackert namn och när man hjälper dom och de är så himla tacksamma så 
värmer det i hjärtat! Då är det verkligen värt det faktiskt. :)
 
Work selfie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0