22 november.

Gud vad glad jag är idag känner jag!
Det är nog för att jag har så jävla underbara arbetskamrater!
Dom får mig att skratta hela tiden, haha.
En skulle lära mig larm telefonen så hon tryckte på det
och ringde mig när jag stod bredvid och då kunde vi inte hålla oss för skratt!
Tänk om alla dagar kunde vara så här, vad underbart arbetslivet skulle vara då!:)
Vi har inte alls mycket att göra idag, alla är jätte lugna och sköter sig själva.
Och solen skiner! Så himla underbart!!!!:D
 
Det var ren glädje när jag upptäckte att dom fick oatlys(vegansk glass) till efterrätt!
Världen är på väg till ett bättre ställe! ;)
 
 
Ni får en till glad bild :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0