22 november.

Ligger helt död i soffan på jobbet och har rast.
Känner att jag är väldigt glad idag fast jag jobbat på en lördag och är svin trött,
så det är en jävla bra dag idag! :D
Och jag gillar att tjejen jag går med idag är 2 år yngre än mig, haha. Så galet det kan bli ibland.
Men alla är så jävla trevliga här så här skulle
jag lätt kunna jobba! Vi skrattar hela tiden,
gillar att verkligen alla är trevliga. :)
Vill dock aldrig mer höra "hallå", haha. 
Fy fan alltså. :'D
Snart börjar lunch ruschen så då får jag lite att göra för har vart en ganska lugn morgon ändå.
Inte första timmen dock för då larma alla på samma gång och vi är bara människor,
vi kan bara ta en person i taget, men det förstår ju tyvärr inte dom! :/
Men men.
Jag känner att jag börjar fan bli hungrig igen,
haha. Kanske kan få in en bra matrytm nu när jag jobbar, för har blivit väldigt dålig på att äta.
Glömmer bort det ibland och det är ju inte så jävla bra, speciellt inte när jag vill gå ner i vikt.
Skärpning Karolina! Haha.
Men ska ta och slappna av i 6 minuter innan min rast är slut så skriver nog lite sen på lunchen om jag hinner.
 
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0