22 november.

Idag är jag trött ni, hann bara sova 2 timmar.
Jag bokstavligen hatar er alla som sover, haha.
Era jävlar. 
Jag har redan jobbat 2 timmar och jag har 7 timmar kvar, hur ska den här dagen sluta?
Haha, har bara 1 person till att hjälpa nu
på morgonen sen så kommer jag nog hinna
äta frukost och då blir jag nog piggare.
Det är såna här dagar jag önskar att jag
drack kaffe, men det är ju så jävla äckligt så
det går ju inte att svälja! -_- 
Men ska in till min sista tant nu så hoppas 
jag att jag hinner äta sen.
 
Ikväll ska jag umgås med Jimmy,
blir en väldigt lugn kväll känner jag, haha.
Ingen den heller för börjar ju 06:50 imorgon bitti igen och vill gärna sova mer än 2 timmar inatt!;)
 
Trött men fortfarande väldigt glad tjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0