23 november.

Sitter och har rast en stund, idag är jag sådär 
otroligt trött igen, jag är tröttare idag än vad jag
va igår när jag bara sovit 2 timmar.
Så jävla konstigt.
Jag vakna till vid kvart i 4 inatt och trodde jag 
försovit mig så fick lite panik.
Men sen kolla jag på klockan och såg att jag hade 2 timmar kvar att sova, det var kärlek!
Haha.
Har typ 5 timmar kvar på det här passet så jag hoppas jag hinner piggna till lite annars kommer det kännas som en evighet, blir kanske bättre när jag ätit något sen.
Måste börja äta större frukost tror jag, 
speciellt nu när jag springer omkring.
Och jag måste köpa bättre skor!
Både till vardags och nu till jobbet.
Mina MC boots börjar gå sönder i tror jag, sulan har typ korvat sig i hälen och även om jag fixar det 150 gånger så blir det likadant lika snabbt igen och att gå i foppa tofflor 9 timmar om dagen? Det är inget jag rekommenderar ni! ;)
Jag vill bara ha imorgon för då kan jag sova lite längre, inte mycket så jag har svårt att somna på natten men jag tänker inte gå 
upp klockan 6 iallafall!;)
 
På tisdag har jag min första kväll, 15:55-21:00.
Jag är ju en kvälls/nattperson men alla säger att kvällarna är värst så ja.
Vi får se vad jag tycker. ^^
Och fredag, jag funderar på hur fan jag ska orka med den? För jag slutar klockan fyra och börjar sju på morgonen så om jag går ut kommer jag förmodligen vara vaken i 24 timmar. Jag vet fan inte om jag orkar. Men vi får se.
 
Ni får en bild från igår.
Jag ser precis likadan ut fast jag har blå 
bussarong istället för röd! ;) haha.
 
 
 
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0