22 november.

Efter ett 9 timmars pass&promenad med Jimmy
så tog jag ett välbehövligt och lååångt bad!
Så jävla underbart, har så jävla ont i fötterna,
foppatofflor är inget man ska gå i hela dagarna ni, satan vad ont i fötterna jag har.
Så fort mitt hår har torkat tänker jag krypa ner i en ny bäddad säng, så jävla underbart!
Dock ringer klockan 05:45 imorgon igen och ett till 9 timmars pass står på schemat.
Sen är jag ledig på måndag och jobbar tisdagkväll, onsdag, torsdag och fredag dag.
Om dagarna är som idag så är det ganska lugnt,
men kan inte påstå att jag längtar ändå.
Skulle hellre ligga i sängen och krama någon faktiskt! Men verkligheten kallar ju tyvärr! :(

Usch vad trött jag är, tror fan inte jag orkar vara vaken tills håret har torkat faktiskt.
Jag får fläta det så det inte står åt alla hålla när jag går upp imorgon!
Fryser som en jävla galning med! :(
Men ja, nu är jag trött så nu klagar jag väldigt mycket faktiskt! :o

Ta hand om varandra!


Mitt lördags sällskap.
Inget jag skulle välja men hon duger!
Mammas lilla fladdermus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0