21 november.

Alltså, det där krossar mitt hjärta något enormt!
Stackars björn, det syns på honom att han vantrivs. Fy fan för människor!
Det är världens mest själviska jävla varelse, jävla monster!
Varje djur förtjänar ett lyckligt liv. Och vilda djur är bara lyckliga i det vilda, 
så det är där dom hör hemma.
Jag blir mållös när jag ser bilden alltså. :( 
Det är därför ni ska bojkotta allt med vilda djur, dom är inte lyckliga!
 
Något i alla borde kolla på  är Blackfish, Sharkwater och The cove!
 
 
 
http://www.expressen.se/sport/fotboll/hyrde-bjorn-till-sonen---nu-far-kombarov-kritik/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud det där är ju bara helt jävla sjukt, vem tänker ens tanken. Usch!

2014-11-22 @ 08:55:41
Postat av: Kornelia

(Tror min kommentar försvann ifall det kommer två) det där är ju bara helt sjukt. Vem tänker ens tanken? Usch för mänskligheten!

Svar: Sjuk jävla värld vi lever i! Fy fan alltså
Karolina Lundgren

2014-11-22 @ 08:57:13
Postat av: Kornelia

Gud vad cp, min kommentar kom 100 gånger hehe

2014-11-22 @ 19:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0