21 november.

  • Nattmänniska.
    Jag är världens största nattmänniska, jag är som en zombie på morgonen. Och jag är inte direkt trevlig om jag blir väckt, har nog aldrig vart det. Inte ens när jag var liten. ;)

  • Spruträdd.
    Visste ni att jag är otroligt spruträdd? Men det är bara sprutor, för jag har klarat av att pierca mig 4 gånger utan att bry mig, men när det gäller sprutor blir jag galen. Därför jag är glad att jag var medvetslös när jag fick dropp, haha. Fy fan.

  • Ryggvärk.
    Jag har alltid ont i ryggen, på senaste tiden har det flyttat sig ner till korsryggen, därför jag sällan står still. Inte för att jag har svårt att stå still utan för att det gör för ont att stå still, samma sak när det gäller att sitta, jag kan inte sitta på samma sätt länge för då känns det som rygge ska gå av. Jag har även märkt att den gör ondare under ägglossningen och när tant röd är på besök, konstigt? En aning.

  • Musik.
    Jag har ingen direkt speciell musik smak, utan jag lyssnar på 1 eller 2 låtar från olika artister som jag tycker är bra. Dock älskar jag 99 % av James Arthur och Sam Smiths låtar. Det de flesta låtar jag lyssnar på har gemensamt är det är väldig deppig kärleksmusik, haha.

  • Rädd.
    Det är inte mycket som skrämmer mig faktiskt, skräckfilmer kan jag nästan somna till, men om någon hoppar fram framför mig eller överraskar mig när jag inte är beredd då blir jag livrädd, haha.

  • Tandställning.
    Jag har haft tandställning, i 1,5 år. Tog bort den 10 dagar innan jag fyllde 14. Det var nog min bästa dag då tror jag. För jag log sällan när jag hade tandställning, tyckte jag var fulare än vanligt. :P

  • Lukta gott.
    För mig är det otroligt viktigt att jag tycker en kille luktar gott, det ska va så att jag vill stå och lukta på honom hela tiden eller om det ligger en tröja som är hans så vill jag kunna stå och lukta på den hela tiden, haha. ^^

  • Hjärtat krossat.
    Jag har bara fått mitt hjärta krossat av en person.Dock flera gånger av just den personen.

  • Gråta och skratta.
    Det är inte svårt att få mig att varken skratta eller gråta. Jag är en otroligt glad person som skrattar åt nästan åt allt, men jag är också otroligt känslig och gråter för nästan allt. Det är dock svårt att få mig att skratta så jag inte kan andas och tårarna rinner, det är ett fåtal personer som lyckas med. Och det är bara en person som kan få mig att gråta så det känns som hjärtat ska stanna.
  • Mamma.
    Min mamma är de viktigaste personen i mitt liv, det har hon alltid vart. Jag skulle inte klara mig en dag utan henne. Det är alltid henne jag skriker efter om jag är ledsen, någon kittlar mig eller så. Och när jag är sjuk vill jag bara ha henne hos mig. Hon är också min förebild, hon klarar av allt och hon ger aldrig upp. Hon är den starkaste personen jag vet, jag önskar jag vore mer som henne!
    Min mamma är allt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0