21 november.

Jag har absolut ingenting att blogga om, haha.
Har världens bloggtorka, därför det inte blivit så mycket uppdaterat idag.
Jag borde gå och sova snart, börjar 06:50 imorgon och på söndag, 
så kan inte va vaken försent, dock är jag inte alls trött men får försöka tvinga mig själv att somna.
Jobbar lång dag imorgon, slutar klocka fyra så kan inte vara för trött känner jag.
Sen på kvällen blir det att träffa Jimmy en stund, risken är att jag tvärdäckar i soffan. Haha.
Får hoppa och hålla igång så jag inte somnar, haha. 
 
Enda gången jag faktiskt vill ha måndag, för då är jag ledig. Haha.
Sen jobbar jag tisdag-fredag dag, på kvällen blir det utgång med Isabelle!
Riva hela Linköping igen, det va länge sen nu! Haha :*
Saknar dig, darling!
Sen på lördag ska vi på fest igen om vi inte ligger helt döda, vilket är ganska stor chans att vi gör! ;)
Men ja, det är väl bara att köra på då med, haha. ;) Man lever bara en gång. ;)
 
Just det, jag får väldigt sällan, och då menar jag väldigt väldigt sällan blåmärken och nu
har jag helt plötsligt tre st på baksidan av låret? Och jag minns verkligen inte vad jag gjort,
eftersom jag aldrig får blåmärken borde det ju vart något som gjort väldigt ont eller som legat emot
länge så jag fått blåmärken, men jag minns verkligen inte?
De är ganska stora men ser ändå ut som fingrar, alltså va fan? :'D Jävla minne jag har, haha.
 
Ta hand om varandra!
 
 
 
Moster saknar sina små loppor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0