20 november.

 Nu har min lilla vän åkt igen och här sitter jag och funderar på vad jag
ska göra nu, och vad jag ska göra imorgon. Hmm.
Ledig dag liksom, då måste det ju hända något.
Får väl slå på en nu film nu och bara ta det lugn, kanske ta ett lååååångt bad.
Måste dammsuga av med kom jag på, jävla Tubus grabbar som stöka till överallt. -_-
Och på måndag kommer dom kanske igen, på min lediga dag som vanligt. Ah!


Och när ni kommenterar antar jag att ni vill ha ett svar tillbaka, 
speciellt när ni ställer en fråga?
 Visst har jag rätt?
Men det får ni inte om ni inte lämnar ut eran mejladress, alltså om ni är anonyma.
Jag svarar det gör jag, men då måste ni ju leta upp inlägget och kolla om jag svarat.
Det är därför det blir mycket lättare om ni skriver namn direkt.
 
Fick iallafall en anonym fråga om Robin är min nya.
Självklart, vi ska gifta oss inom en månad och vi väntar tvillingar.
Skämt åsido. ^^  Haha.
Nej. Det är han inte! ;)
Han är en vän jag känt i 9 år liksom. :D
Det är fortfarande för tidigt med ett förhållande för min del, är bara 3 månader
sen jag och Niklas gjorde slut, så det är jag inte redo för.
Men skulle jag falla för någon är det klart att jag inte sumpar den chansen,
men ja. Vi får se vad framtiden för med sig.
Nu ska jag göra matlådor inför jobbet.
 
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0