19 november.

Sitter och tar det lite lugnt innan jag drar mig mot Mjölby,
har ätit lite och hoppades på att jag skulle bli lite piggare men det vart jag inte.
Så kanske somnar under HRL utbildningen, haha. 
Jag längtar tills utbildningen så jag kan åka hem och slänga mig i soffan och sten dö. Haha.
Imorgon är jag ledig vilket är jävligt skönt men på fredag jobbar jag kväll så det ser jag 
inte framemot samt delad tur på lördag och hela dagen på lördag, fy fan.
Segaste helgen på länge. :(Sen är jag ledig på måndag igen.
Så, jag längtar tills måndag för första gången! ;)
Kan inte tide bara gå fortare så jag kan få det här gjort. -_-
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

daaamn girl you are hot!

Svar: Hahaha, tack ^^
Karolina Lundgren

2014-11-19 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0