18 november.

Sitter och dör lite av den förbannade kemikalielukten som finns
i våran trappuppgång just nu.
Dom håller på med något så det stinker fan, jag har svin ont i huvudet och mår illa,
känner att det kan inte direkt vara bra för någon av oss, för det stinker verkligen!
Har fönstren och balkongdörren öppen för att vädra ut lite, men nu fryser jag ihjäl
istället, så det är ju direkt inga roliga val jag får välja mellan.
Jag har inget vatten heller, hoppas jag får tillbaka det ikväll för jag måste duscha?
Annars får jag åka till någon av mina systrar och sno deras dusch, haha.
Satan va jobbigt det är att skriva, är så jäkla kall om fingrarna.
 
Men min första dag då, den har gått oroligt bra.
Alla är så himla trevliga och det var inte alls lika illa som jag förväntat mig.
Så dom här 4 veckorna ska nog gå bra, om inte annat så är det bara att härda.
Vart lite stressigt imorse därför det vart så himla kort blogginlägg, 
jag hoppas jag hinner med ett ordentligt imorgon, annars bloggar jag 
efter jag slutat och när jag åker till Mjölby för HRL utbildningen, samt efter om jag inte dött.
Haha, trivs jätte bra med min handledare, hon är jätte snäll och rolig, så där hade jag tur!:)
Men nu ska jag nog gå ner och fråga grabbarna hur jävla länge det kommer lukta och fråga
när jag får tillbaka mitt vatten, sen gå en promenad tror jag, så jag slipper lukten.
Sen klockan fyra har jag tvättstuga, wiho. -_-
 
 

 
 
 
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0