17 november.

Känner att det inte blir så himla mycket bloggade idag,
jag är bara för trött idag. Haha.
Men kanske blir bättre imorgon när jag slutat, slutar klockan ett så har ju rätt mycket tid
på eftermiddagen, om jag inte avlider. 
Kom på att jag har tvättstuga kl 4, wiho. 
Skit kul. Det här är nog första gången jag inte längtar till helgen faktiskt, 
haha. Helt galet, men jobbar ju hela så. Har delad tur på lördag, fy fan alltså.
Men men.
 
Ska försöka sova nu, Sally har redan däckat på min mage. ^^

Ta hand om varandra!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är du nånstans o praktiserar?

Svar: Kolonigatans äldreboende :)
Karolina Lundgren

2014-11-18 @ 00:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0