17 november.

Min handledare visste inte ens om att jag skulle komma idag, haha.
Bra där, så hon visa mig bara runt och gav mig schemat sen fick jag gå hem igen.
Haha, slapp dag.
Men blir inte så slapp vecka, jobbar hela helgen. Så jävla segt. :( Men men, bara att härda!
Ser inte framemot onsdag då det blir jobb 07:00-14:00, sen åka direkt till Mjölby och ha HRL
utbildning, då lär jag sten däcka på kvällen! Fy satan. Iallafall,
min handläggar verkar trevlig iallafall så på så sett hade jag tur iallafall! :D
Man möttes ju av en trevlig överraskning när man kom in i trapphuset förrut,
dom håller på med avloppet i hela huset så är något företag här och ja,
grabbarna som jobba va riktigt stiliga! Haha.
Synd att jag jobbar imorgon när dom ska besöka min lägenhet! -_- 
Men men, haha.
 
Nu sitter jag på golvet och bloggar, fråga mig inte varför.
Funderar fan på att gå och lägga mig snart, så jävla trött.
Har typ legat halv död i soffan hela eftermiddagen och bara lyssnat på musik, 
inte orkat något. 4 timmars orolig sömn är inte tillräckligt fan. :/
Syns så jävla väl på ögonen att jag är trött.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0