17 november.

Det är en väldigt nervös tjej som snart ska dra sig till praktiken.
Jag är skapligt trött efter bara 4 timmars sömn, så lär sten däcka ikväll.
Och gör jag inte det så är det verkligen något fel på mig, stort fel!
Kommer nog bli ett par hårda veckor tror jag, men jag hoppas ändå det kommer bli kul.
På onsdag har jag ju HRL utbildning så får se om jag har kort dag då eller om jag är helt ledig,
det märks när jag träffar min handledare.
Hoppas jag får en trevlig och inte en surkärring, haha.
Avskyr såna människor som är bittra och jobbar med människor. Då har man valt fel yrke.
 
Men måste fläta mit hår nu sen ska jag röra mig mot praktiken, 
tror att jag kommer uppdatera lite när jag har rast,kanske har några "snygga" kläder att visa upp, haha.
 
Ta hand om varandra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0