16 november.

  • Människor som tjatar.
    Jag hatar personer som tjatar.
    Seriöst, om jag inte svarar på 5 minuter så betyder det inte att jag har dött så ni behöver inte skicka fler sms, jag svarar när jag har tid.

  • Hissar.
    Jag avskyr hissar, fy fan. Ju mindre dom är ju läskigare blir dom.

  • Blond.
    Typ 99 % av alla tjejer har haft blont hår någon gång, men det skulle aldrig falla mig in att bli blond, jag skulle verkligen inte passa i det. Ingen skulle dock nog känna igen mig, skönt ibland. ;)

  • Långsint.
    Jag är tyvärr väldigt långsint när jag är sur, jävligt jobbigt faktiskt. 

  • Snarkar.
    Jag snarkar som en galning, jösses Amalia alltså. Jag skulle kunna väcka dom döda.

  • Svartsjuk.
    Jag är så otroligt svartsjuk, det är något enormt. Men jag försöker att dölja det så mycket jag kan.
  • Disktrasor.
    Jag hatar disktrasor, så jävla vidriga att jag spyr. Jag måste ha handskar om jag ska hålla i en och finns det inga handskar tvättar jag händerna i 100 år efter.

  • Fantasi.
    Jag har verkligen ingen fantasi, jag suger på allt när det gäller att komma på saker.

  • Ljuga.
    När jag ska ljuga då skrattar jag och om det inte är allvarliga saker då men om jag till exempel ska skoja med någon och ska ljuga då börjar jag as garva.

  • Isglass.
    Jag älskar isglass! Jag är helt besatt av det, när jag pierca tungan käka jag ett paket med ca 28 st i på ca 2 dagar tills svullnaden gick ner, haha. Undra hur många paket som gick åt då? Jösses.
    Twister är favoriten♥

  • Varm.
    Jag är seriöst alltid varm, det spelar igen roll om det är 20 minus ute, jag är alltid varm. Så när jag fryser är det oftast något fel på mig, haha.

  • Ljudet på mobilen.
    Jag stänger sällan av ljudet på mobilen, vet inte varför. Det är typ bara när jag är i skolan jag gör det eller när Saga sover hos mig.

  • Håröm.
    Jag är inte håröm för fem öre, så lyckas man göra så jag får ont då lyckas man verkligen.

  • Zombies.
    Jag älskar zombies! Jag är helt besatt av dom samtidigt som dom skrämmer mig, haha. The walking dead är favoriten, Daryl ♥

  • Minnet.
    Jag har på senaste tiden fått så jävla dåligt minne. Jag glömmer allt, jag måste skriva upp allt i kalendern. Även om jag ska gå ut på krogen måste jag göra det, för jag dubbelbokar alltid för jag har så kasst minne.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0