15 november.

  • Jösses Amalia och ofta.
    Jag säger alltid jösses Amalia och ofta, minst 10 gånger om dagen. Haha.

  • Skräckfilmer.
    Jag älskar skräckfilmer , men tycker alla är så himla tråkig nu för tiden.

  • Polkagrisar.
    Jag är besatt av polkagrisar, jag verkligen älskar dom!

  • Jag hatar rutigt.
    Jag tycker det är så otroligt jävla fult, haha.

  • Glad.
    Jag är alltid glad när jag är med andra, men blir jag ledsen/arg då vet hela världen det.

  • Att vara veg.
    När många hör att jag är veg. så blir dom oftast chockade. Det handlar nog om att de tror att alla som är veg. är hatiska och bittra mot alla som inte är det. Men jag är inte sån, jag är väldigt kärleksfull. ^^

  • Karuseller.
    Jag ÄLSKAR karuseller, finns ingen karusell som jag inte vågar testa. Helix är min kärlek♥ Och nästa år har liseberg en nyhet, jag lääääängtar.

  • Mitt namn.
    Jag har dom senaste åren börjat gillat mitt namn igen och jag tycker Karro är så fult.
    Men jag reagerar knappt om någon säger Karolina. ^^ Och det är bara en person som kalla mig Lina.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0