14 november.

Har blivit väldigt dåligt uppdaterat känner jag.
Men har haft fullt upp!
Igår var det skolan som tog upp mest tid, jag vart helt jävla slut efter en dag! Haha.
Vilken tönt jag är.
Fick reda på att praktiken börjar visst redan nästa vecka, haha.
Så jävla efter jag är.
Har även HRL utbildning på onsdag med,
och det är ju jävligt jobbigt, 
så nästa vecka kommer jag vara helt jävla död så jag kommer nog inte vara kontaktbar nästa vecka. Fml.
Så ja vi ses om 10 veckor när jag kanske har blivit människa igen. Men jag tvekar faktiskt!
Kommer nog aldrig mer bli människa!
Haha.
För första gången på länge så somna jag ganska enkelt, det var mysigt!
Hela dagen har också spenderas i sängen,
välbehövligt och riktigt underbart!:*
Sen fick jag besök av Linda och Saga på kvällen,
vi käka tacos och sen somna Saga.
Nu sitter jag & Linda och kollar på film och hon matar mig dom vanligt samtidigt som vi sitter och skrattar ihjäl oss, hahahahaha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0