13 november.

Jag saknar redan sommaren.
Fan vad roligt vi har haft, dt har vart den bästa sommare på länge.
Jag har träffat så sjukt mycket nytt roligt folk, det är så myckt som har hänt.
Både bra och dåligt.
Jag har lärt mig mer om mig själv, jag har slagit mig fri från något som gör mig olyckligt.
Samt insett att jag inte glömt, jag har gått ner i vikt, jag har börjat studera,
jag känner mig så otroligt ensam men jag är glad igen, inte lycklig men glad.
Framförallt, jag har lärt mig att bli en bättre människa.
 
Jag har världens finaste vänner och familj, jag älskar er♥
 
Får bli en bild av mig och Jacob då sommaren
spenderades mest med honom, Isabelle och Dennis ♥
 
 
 
 
 
Oh, lilla bebis.♥
Nu får det bli sommar, vi är så otroligt nyfikna på dig.
Vi vill att du ska komma nu!
Kom, kom, kom♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0