13 november.

Seriöst, hur ska det här sluta?
Jag kan inte sova men jag kan fan inte koncentrera mig på när jag pluggar heller.
Humöret är som en jävla berg och dalbana, det går upp och ner hela tiden.
Jag är så förvirrad på alla möjliga sätt, det är som tredje världskriget i mitt huvud just nu.
Önskar jag kunde skriva alla tankar på papper och bränna upp det så jag slipper allt.
Jag orkar inte ta hand om alla tankar nu, jag vill bara få bort dom så
jag kan fokusera på att plugga.
Längtar till praktiken så jag kan jobba sönder mig, trött på det här nu.
Så trött på att vara ensam så jag spyr på det och visst fan har jag 1 år kvar som jag kommer va ensam.
Ge mig en lägenhet i Moooooootala!! Vill inte bo här med.
Det är inte "hemma" för 5 öre.
Jag är bara vilse.
Jag är slut som människa.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0