12 november.

Pappa skrev till mig inatt att dom kommit fram kändes så konstigt
att det stod "skickat från Atlanta", det är lite overkligt att dom är där borta faktiskt.
Och dom har verkligen rest i tiden för här var klockan 03:38 och där 21:36 så ja.
Det är lite konstigt, haha.
Jag har ju bara rest inom Europa ( Grekland, Kreta, Sicillien, Italien och Turkiet )
så det har ju inte vart så stor tillskillnad, någon timme hit och dit. ^^
Haha, jag känner att det inte blir så himla mycket pluggande idag,
har så jävla svårt att koncentrera mig.
Tankarna hamnar bara någon annanstans, men måste ju verkligen plugga. :( Fan.
 
 
 
 
Just det, en stor och helt underbar nyhet!!
I sommar blir det äntligen bebis mys!
Vi längtar efter dig!♥♥♥
I love you
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ska ha bebis . Mamma

Svar: Linda, Saga ska bli storasyster :)
Karolina Lundgren

2014-11-12 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0