12 november.

Jag kommer inte att klara av att bo här i över ett år till, det känner jag nu.
Så fort jag får möjlighet kommer jag flytta till Motala, ja. Det blir Motala, iallafall så länge.
Jag känner att min bästa vän kommer behöva mig och all min hjälp, då vill jag kunna vara nära och ta mig till henne snabbt, även på nätterna om det skulle behövas.
Sen i framtiden kanske det blir Linköping om jag får jobb på US men det vet man ju aldrig.
Plus att det blir mycket enklare med skolan att bo i Motala eftersom jag går där.
Och jag känner att Linda är den som behöver mig mest just nu så ja.
 
Vart inga naglar idag, tror det är någon som inte vill att jag ska fixa naglarna.
Haha, är bara krångel. Vill ju hinna göra om dom innan jag måste fila ner dom ju. :O
Vet inte exakt när praktiken börjar i december men det får jag reda på imorgon.
Undra om jag får reda på tider med eller eller om jag måste vänta
tills jag kommer till praktiken?
Måste även ta en runda här och ta reda på vart fan min praktikplats ligger, haha.
För jag har ingen jävla aning. :'D Bra där, Karolina!
Efter skolan blir nog en fika på stan med Jimmy?
Sen hem och plugga igen, bläsch.
Sen är det freeeeeedag igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ting :*

Du har ju en stor guddotter och bebis i motala i sommar som behöver dig med :* love you <3

Svar: Jag vet :* And I love you ❤
Karolina Lundgren

2014-11-12 @ 15:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0