11 november.

Jag har sån där bloggtorka igen, det är så jäkla segt.
Vet inte vad jag ska skriva om?

Hahaha, kan ju skriva om att ljuset i källaren släckes när jag var nere i tvättstugan,
jag fick panik för jag hatar källaren så jag skrek till! 
Haha, vilken jävla panik jag fick! :'D
Höll på att slänga iväg tvätt- och sköljmedlet i ren panik!


HHAHAHAHAHAHAHAHAHA, AMANDA!
Vet du vad jag kom att tänka på?
Utanför Isabelle :'D
Hahaha, jag och Amanda gick av bussen i lördags och jag är alltid inne
i min egna värld så jg börjar prata as seriöst med personen som går bredvid mig för jag trodde det
var Amanda, vilket det inte va.
Och jag fatta inte att det var Amanda förens jag ser henne
bakom den här killen och vi alla 3 börjar as garva, fy fan vad pinsamt det var :'D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0