11 november.

Sitter här och skriver det sista på medicin, det ska in på torsdag så känner att jag inte
behöver stressa, det är jäkligt skönt faktiskt.
Har även tvättstuga nu, det är inte så jäkla roligt men det måste ju göras, måste ju ha rena kläder.
Men jag HATAR, verkligen HATAR att gå ner i källaren själv på kvällen, fy fan.
Gjorde ju inte sake bättre en gång då en tjej kom smygandes bakom dörren,
jag hoppa till samt skrek och hon bara skratta.
Tack för att du gav mig en hjärtattack och sen skratta. -_-
 
Idag reste även mina föräldrar till USA, kommer bli galet tomt även fast vi inte ses så
jätte ofta sen jag flytta, men kommer ändå bli jätte tomt. :(
Jag är ändå jätte glad för deras skull, 6 döttrar och ett barnbarn har dom tagit hand om,
nu är alla vuxna och har flyttat, då är det skönt att veta att dom tar hand om sig själva♥
Jag vill ha er kvar i många, många, många mer år!
 
Imorgon ska jag fixa mina naglar, äntligen.
Jag har typ 5 veckors utväxt så ser inte klokt ut, haha.
Tyvärr blir det sista gången jag kommer göra dom på ett tag, för i december
måste jag fila ner dom, då börjar praktiken.
Jag har ju valt ett yrke där man inte får ha långa naglar, jag som hatar korta naglar! -_-
Men runt jul kommer jag fixa dom igen, om jag inte får jobba extra vilket jag hoppas,
för har sökt det. Jag orkar inte med julen i år, det gör jag verkligen inte.
Jag hoppas jag får jobba på nyår med faktiskt, så jag slipper tänka på det med,
har ingen ork kvar till något längre.
Tack för det, förbannade idiot.
 
Men nu måste jag ner i tvättstugan igen,
önska mig lycka till. Hoppas ingen mördar clown kommer!

Ta hand om varandra!

 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

så fina ögon du har!

Svar: Tack så mycket :)
Karolina Lundgren

2014-11-11 @ 16:51:01
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0