10 november.

  • Jag är inte troende.
    Jag tror inte på gud,satan, illuminati eller något sånt trams. Jag tycker det är så otroligt löjligt.
    Jag attackerar inte andra som tror på det så jag vill inte få det upptryckt i nyllet!

  • Jag hatar djurparker och cirkus.
    Det är rent djurplågeri och bara själviskt av människan. Vilda djur hör hemma i det vilda.

  • Jag är en silver person.
    Jag gillar inte guld överhuvudtaget, inte på något.

  • Jag vill lära mig dyka.
    Jag har alltid älskat havet och hajar,så jag vill lära mig dyka och se dom i sin rätta miljö.

  • Jag gillar inte att synas.
    Jag avskyr uppmärksamhet, jag blir så obekväm att jag skrattar. Ni skulle sett på Sagas dop, det var så jäkla jobbigt att stå där uppe och hålla Saga för alla titta på mig då, jag skratta hela tiden.

  • Jag hatar fötter:
    Det är så himla äckligt med fötter, haha.

  • Jag har alltid haft sömnproblem.
    Dock olika problem, förr var det så att jag sov för mycket och det gick verkligen inte att väcka mig.
    Jag kunde somna när som, vart som och sen kunde jag sova i 15 timmar eller mer. Mitt rekord är nästan 48 timmar. Nu är det tvärtom, jag har jätte svårt att somna och jag sover jätte otroligt.

  • Jag älskar popcorn och dipp.
    Alltså jag är besatt av att doppa popcorn i holiday dipp. Så jäkla gott!

  • Jag hatar att åka motorfordon.
    Jag är så jävla rädd när jag åker bil, buss o.s.v, jag har alltid hjärtat i halsgropen.

  • Jag röker inte.
    Eller snusar. Det är en sån vidrig vana och det luktar förjävligt! Det smaker även apa om man kysser någon som rökt. -_-

  • Jag avskyr öl.
    Jag klarar varken av smaken eller lukten. Jag kan inte ens svälja det och om jag lyckas göra det kommer det upp lika snabbt igen, haha.

  • Jag är ingen sport fan.
    Det finns ingen sport jag tycker om. Så jäkla tråkigt, förstår inte meningen med sport?:o
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

fin!

Svar: Tack, du med :)
Karolina Lundgren

2014-11-11 @ 00:06:33
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0