10 november.

Sitter och pluggar samt myser med Sally ,
Simba ligger även bredvid och håller sin tass mot mitt ben.
Snart får jag lite filmsällskap, Wrong turn maraton :D Haha.
Imorgon har jag tvättstuga, på onsdag ska jag fixa naglarna och på torsdag ska jag till skolan.
Så har fullt upp i veckan, vad jag ska göra i helgen vet jag dock inte?
Tror jag vart bokad en dag iallafall men vi får se, haha.
Det är så förbannat kallt i min lägenhet just nu, den som allltid brukar vara varm.
Men inte dag, idag går jag och fryser.
Tur att jag har snoopy(Sally) som värmer mig då.
Hon var så otroligt gosig imorse, hon kom som vanligt och la sig på mig när hon
förstod att jag var vaken, hon la sin lilla kind emot min.
Jag smälte, älskade lilla misse så go du är!
Men inatt var jag så förbannad trött på henne, inte nog med
att jag hade världens sämsta kväll innan jag somna och somnade gråtandes,
då ska kattjäveln väcka mig 100 gånger med!
Vad förbannad jag vart!
Tur att hon är söt, det går inte att vara sur på henne länge, haha.
 
Men ska fortsätta plugga en stund nu.
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0