01 november.

Usch.
Idag mår man väl som man förtjänar känner jag.
Jag undrar fortfarande varför man dricker?
Det är inte värt att må såhär dåligt!-_-
Fast vi hade jävligt kul, kanske Isabelle när hon såg en clown dock. Hahahaha förlåt gumman.
Men det såg så jävla kul ut! :'D
 
Fryser som en galning gör jag med, känns som en frysbox i lägenheten.
Vill bara gå och lägga mig under mitt varma täcke igen och kramas med Sally.
Men nae, måste ta tag i livet för ikväll blir det mys med Linda och Saga!:*
Älsklingar, vad jag saknar er!
 
Jag väljer faktiskt såna här hemma kvällar med Saga alla dagar i veckan.
Jag har gjort mitt på krogen egentligen men eftersom jag inte har några egna barn än så känner jag att jag inte kan sitta hemma när alla andra går ut.
Det är inte så att jag inte har roligt ute men jag är som sagt färdigt med det.
Jag vill ha familjemys istället, men det kommer dröja ett par år tyvärr så tills dess får jag vakna upp och må såhär! 
Men nu ska jag duscha så jag kommer iväg!
 
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0