09 november.

Haha, idag är jag fan inte människa.
Jag är inte bakis fortfarande men jag är så otroligt seg.
Men har haft så otroligt kul både igår och idag så det är så otroligt värt det. :D
Träffade så mycket goa människor , några har jag träffat förr och det är alltid lika trevligt. :D
Vi körde beer pong igår igen, jag och Albin var i ett lag och jag var inte sämst! 
Så jäkla nöjd. :D Hahaha.
 
Jag och Amanda sov ju hos Isabelle, vi hade tänkt åka hem så fort vi vakna men imorse när vi gjorde det så tänkt båda "hell no", så jäkla bra mådde vi, haha
Idag har vi haft flöt dag med bra film, och jäklar va vi har skrattat!
Så jäklar kul att Mandisen var med för en gångs skull, jag hoppas hon kommer följa med fler gånger!:D
Tack alla inblandade för den roligaste lördage på länge! :D
Det måste vi göra om! :D
Med mindre sår, Isabelle. ;)
 
 Albin, ?, Mikaela, Jon, Robin, Emelie? och Amanda.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så jäkla snygga då haha! Tack för igår :D

Svar: Kalas snygga :D Tack själv :D
Karolina Lundgren

2014-11-09 @ 21:39:02
URL: http://nattstad.se/mikaelanord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0