08 november.

Har blivit lite dåligt uppdaterat men har haft fullt upp!
Dagen började med att Saga kom och kröp ner bredvid mig när hon vakna, sen myste vi hela morgonen och vid elva åkte jag och lämnade henne.
Sen drog jag vidare mot Borensberg för att fira farsdag idag istället, imorgon ska mina föräldrar packa för på tisdag ska dom jäklarna åka till USA!
Ja, jag är svartsjuk! -_- Haha.
Samtidigt är jag glad för deras skull att de kommer iväg tillsammans! :)
Vart såklart bjuden på god mat och fika så jag har nog gått upp 5 kg, haha.
Min familj är alltid så galna så jag har skrattat hela dagen.
Vi kollade på gamla foton och ja. Jag undrar hur fan man kunde gå ut, man såg ju inte klok ut.
Värst va ett par skor, alla skrattade åt dom så ja, dom var fula! Haha.
Sen mötte jag Amanda och hon följde med mig hem och vi fixade oss och lite så.
Nu sitter vi på pendeln mot Linköping för ikväll blir det fest!
Så jäkla kul att Amanda är med för en gångs skull!
Nu jävlar ska vårat gäng visa vad vi går för!:D
Party all night!!
 
Jag, Kornelia och Annette.
 
 
Jag och Amanda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0