07 november.

Sitter och kollar på klänningar på NELLY, jag vill typ ha alla!
Speciellt långklänningarna, men de flesta är tubtoppar och jag kan inte ha det för finns inga
bhar i min storlek som är utan bad och ger tillräckligt med stöd.
Dom glider liksom ner och haha. Det är inte lite heller och fort går det med. 
Så nae, tubtopparna får tyvärr gå bort. :(
Hatar att ha stora bröst, förstår inte hur tjejer kan vilja ha det.
Jag kan aldrig köpa kläder som sitter bra, för sitter dom tröjan bra vid brösten blir den för stor vid magen.
Sitter den bra vid magen är det för tajt över brösten. 
Enda som sitter riktigt bra är peplum toppar.
För er som inte vet vad det är så lägger jag in en bild.^^ 
 
 
Nae, nu blir jag förbannad!
Hittade finaste långklänningen, med lång blommig kjol och typ som en svart kort bustier.
  Och så är det tub topp! 
Jag blir så arg. :(
Den var ju så fin.
Men bh banden skulle förstöra den och jag står ju inte om det är band med. :(
Ahhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0