07 november.

Haha, vilken jäkla dag.
Jag har skrattat åt barnens kommentarer hela dagen, dom är så jäkla söta.
Jag orkar inte, dom är för söta! 
 
Jag och Saga hämtade Mollan på dagis och redan då skratta jag åt dom,
Molly ropade "fröken" och ae. Det lät så sött att jag ville bara äta upp ungen!
Sen mötte vi Greta och gick hem till Johanna där Alva väntade.
Barnen lekte och vi vuxna gjorde mellis, ungarna ville ha pannkakor igen och Mollsan åt kanske 5 pannkakor?
Lilla späda Molly käka mer än mig, jag orkar 2 ! Haha.
Sen tog vi en promenad ner till maxi/willys.
Inne i affären hörde jag barnen säga:
- vi är ju bästa vänner.
Jag smälte ♥
På hemvägen satte sig båda i vagnen och ja, putta nästan 30 kg uppför en backe, det tog kål på mig.
Haha, jag rekomenderar det inte! ;)
Sen lekte barnen en stund sen sprang klockan iväg så jag och Saga åkte hem
och sen 7 har lilla damen sovit.
Hon var verkligen trött,
för hon brukar alltid ligga och sjunga/bluddra för sig själv innan hon somnar, 
men hon vart tyst direkt så det är bra att leka om dagarna!;)
 
Imorgon ska min skrutta hem och det kommer bli så sjukt tomt,
det får inte dröja så länge innan du kommer igen!
Och får glädja mig åt att vi ses ju när jag träffar din mamma! ♥
Iallafall jag ska åka hem till mor och far då och fira fars dag istället för på lördag.
Sen på kvällen blir det feeeest hos Isabelle, undra hur det kommer sluta?
Haha, förmodlingen inte bra för min del då jag ska dricka redbull och vodka, haha.
Usch, jag tänker redan på den hemska baksmällan jag kommer ha på söndag. :(
Längtar inte.
Men då blir det film mys hela dagen! :D
 
 
 Ingen aning om vad jag gör med tungan.
 
Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0