07 november.

Jag och Saga sitter bara och väntar på att klockan ska gå så vi kan hämta Molly!
Dagarna går så långsamt när man är vaken så tidigt, haha.
Hon sitter och pillar i mitt hår just nu så jag klagar egentligen inte! :D
Snön är kvar men det är dock inte så mycket men jag får packa ner overallen iallafall för barnen vill säkert vara ute och leka ändå.
Det vill inte tanten! -_- Haha.
Jag avskyr vintern, så kallt och blött hela tiden!
Usch. Jag är en sommarperson, jag fungerar inte på vintern! :(
Men man kan ju åtminstone mysa ner sig under en filt och hålla värmen genom att kramas.
Någon som är på? ;)
 
Saga ville ha hjärtpannkakor till frukost, och 
jag är ju världens bästa gudmor så det fick hon!;)
Ägg fria och mejeri fria.
Och hon älskade dom, så de så!
Ni som säger att vi som är veg. bara äter grönsaker! ;)
 
 
 
 
Plattången är inte på för er som inte förstod det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0