06 november.

Alva, Saga Alicia.
 
 
 
 
 
 
Kom och tänka på alla roliga saker barnen i min närhet sagt.
Vet inte hur många gånger man skrattat åt deras roliga kommentarer, de låter alltid så kloka när de pratar så man får alltid ett gott skratt!
Några favoriter är:
 
Alicia, min idag 9 åriga systerdotter.
Hon var runt 3 år vid det här tillfället.
Vi säger alltid att de inte får pussas med killar förens de är 45 år och Alicia kläcker ur sig:
- Men Karro gör ju det.
 
Haha, hur många du finns det inte i hennes närhet och hon väljer mig?
Haha, då kan jag ju inte va så ensam som jag tror? ;)
 
Alva, min idag 8 åriga systerdotter.
Hon va runt 2,5 år vid det här tillfället.
Jag, Linda Johanna och Alva hade vart i busfabriken och
Johanna sprang in på Biltema lite snabbt och när hon kommer tillbaka säger hon:
- Gud vad det luktar prutt här, är det någon som har prutta?
Alva:
- Kakko. Kakko fisit.
 
Hahahaha, ni förstår inte hur mycket vi skratta åt det och vi skrattar åt det än idag! :'D
Alltid jag, haha.
 
Saga, min idag 4 åriga guddotter.
Jag känner att det är inte ens värt att skriva hur gammal hon
va vi tillfällena för det var inte alls länge sen.
Men iallafall jag sjöng en gång och Saga kläcker ur sig: 
- Karro, jag älskar dig. 
Men jag gillar inte när du sjunger.
 
Hahaha , så jävla dåligt sjöng jag!
Eller en annan gång när vi var på maxi och handlade:
- Har du paprika hemma?
- Nae, jag äter inte paprika. Men jag kan köpa det om du vill?
- Nae, jag gillar inte det.
 
Hahahahah,  alltså? Hade hon dött om jag hade haft paprika hemma eller? :'D
 
Eller när vi åkte hem en gång säger hon:
- Jag vill ha en cab.
 
Hahahah, dyr unge! ;)
 
Haha, eller en annan gång när vi åt pizza.
 
Saga:
- Jag vill att du ska få en bebis som är en flicka.
Jag:
-Men vem ska bli pappan då?
Saga:
- *****
Jag:
- hahaha, jaså?
Linda:
- inte han då? (Pekar på en anställd).
Saga:
-Jo. Du ska bli pappa till hennes bebis!
Men gå till henne då!
 
 
Hahahaha, galna unge. 
Om hon bara visste hur barn blir till, haha.
Ingen av dom skulle va mitt första hands val då!:'D Jag dör.
 
Jag kommer inte på något Molly har sagt just nu, men jag vet att det är massor för vi skrattar alltid åt hennes kommentarer!
Hon sa något så jäkla roligt på hennes födelsedags kalas om mig men jag minns verkligen inte va det va! :(
Men om jag kommer på något så kommer jag lägga till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0