06 november.

Gud vad trött jag är, höll på att skriva oktober istället för november.
Haha, kanske jag kan somna tidigt ikväll?
Jag hoppas det för min lilla tjej kommer vakna tidigt imorgon och vill inte vara en zombie. Haha.
 
Har haft en riktigt mysig dag.
Började den med Linda och Saga, hon tvinga mig att baka när jag kom på besök. Bitch ;) Haha, love you.
Sen mata hon mig som vanligt, jag kommer sprängas när du är klar med mig.
Men det är bara att vara en god vän och sympatiäta snällt ;)
Sen åkte jag och Saga hem, Kornelia mötte upp oss och följde med hem.
Vi lagade mat, lekte och sen målade vi naglarna som riktiga tjejer! ;)
När Saga somnat satt jag och Greta och snackade och hade allmänt trevligt.
Och nu sitter jag här med min mensvärk och Sally i famnen, ska ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen!
 
Imorgon ska vi hämta Molly på dagis och sen Alva , vi ska leka galet.
Var så länge sen jag träffade gullungarna och ännu längre sen dom träffade Saga så det ska bli roligt! :)
Jag får förhoppningsvis backup för 3 ungar på 1 vuxen?
Det kommer bli katastrof. ;) Haha.
 
Haha, förresten.
Pussade sönder Saga förrut och hon bara:
Varför gjorde du så?

Hahaha, det uppskattades nog inte! 
Men kan inte låta bli♥

Ta hand om varandra!

 
 
 
 
Alltså det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig!
Min lilla beanbag, vill bara äta upp dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0