06 november.

Skit väder!
Skit snö!
Skit land!
Blir så trött på skiten, finns inget positivt med snö!-_-
Saga lär ju va nöjd om den håller i sig iallafall, men inte jag!
Och den där förbannade mensvärken hänger kvar och plågar mig! :'(
Haha, iallafall. Är påväg till Linda och co nu för lite skitsnack och förhoppningsvis något varm dricka!;)
Sen följer min lilla tjej med mig hem och gud vad jag har längtat!
Vi ska mysa sönder oss! Min lilla älskade böna!
 
 
Gud vad Sally är lik mig när det gäller sovandet.
Haha, hon har lika svårt som mig att komma till ro.
Hon går runt och testar alla möjliga ställen att lägga sig sen slutar det med att hon går tillbaka till första stället, vilket alltid är vid min arm!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0