05 november.

Den här natten är inte annorlunda från någon annan ni.
Jag kan som vanligt inte somna fast jag är så jäkla trött.
Tror mensvärken kommer krypandes nu med, 4 dagar för tidigt.
Fan alltså, om den verkligen blommar ut kommer jag knappt ta mig ur sängen imorgon! :(
Kommer bli jävligt kul att sitta still i flera timmar med! 
Ah, skit kropp! Hatar att va tjej.
 
Pluggandet gick iallafall as lätt, var jätte lätta frågor som jag inte ens behövde söka upp information om så det här kommer jag nog bli klar med ganska fort!
Sally ligger som vanligt hos mig, inte för att jag klagar. Jag känner mig mindre ensam då men hon och hennes små bebis klor trampar sönder mig. Men synd att klaga!
Ska försöka somna igen.
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0