04 november.

  • Jag gillar killar med skägg.
    Det är manligt och så otroligt sexigt. Han ser inte lika barnslig ut heller.

  • Jag är otroligt osäker.
    Jag är nog världens mest osäkra människa, när det gäller allt. Ska jag besök ett nytt ställe själv får jag hjärtklapping och vill bara gå hem igen, haha.

  • Brittisk dialekt.
    När alla pratar med brittisk dialekt blir jag nästan irriterad. Men när det är en engelsman i en amerikansk film/serie då är det så jag slickar på tvn, haha.

  • Jag avskyr oseriösa människor.
    En person som aldrig kan vara seriös har jag inte plats för i mitt liv.

  • Nu kommer jag avslöja något väldigt privat.
    Jag är egentligen inte någon jätte sexuell person. Visst i förhållande och så. Men inte i övrigt, jag vill kunna mysa utan det alltid ska leda till sex. Sex är inte allt som vissa verkar tro.

  • Isabella.
    Jag har alltid älskat namnet Isabella. Jag vet inte varför men det gör jag,

  • Blå och rött.
    Det är mina favoriter färger. Jag har alltid älskat rött, ganska mörk röd ska det va.

  • Jag hatar brocolli.
    Fy fan, jag klarar verkligen inte av smaken. Jag mår illa bara jag tänker på det.

  • Romantik.
    Jag är en sån där tjej som är svag för överraskningar och romantik. 

  • Röda rosor.
    Oherregud. Jag älskar stora, röda rosor, det är min favorit blomma. En riktigt perfekt ros är magisk att kolla på !

  • Släppa in någon.
    Alltså jag är så rädd för att släppa in någon att jag blir rädd för mig själv. Jag är så otroligt rädd att personen jag släpper in inte menar allvar utan att den leker.
  • Kor.
    Alltså jag älskar verkligen kor! Jag tycker dom är så otroligt söta och goa. Har ett ko glas framför mig nu, haha.

  • Jag har ingen fantasi.
    Och då menar jag verkligen ingen fantasi. Jag suger på att komma på saker.

  • Jag är lite svag för killar som kan måla.
    Jag vet inte varför, men jag tycker det är så mysigt på något sätt.

  • Jag är väldigt snäll som person.
    Jag tänker på alla och jag vill gärna hjälpa alla. Men jag kan va elak med, tror mig. Jävlas inte med mig.

  • Retas.
    Alltså jag älskar att retas, på alla möjliga sätt. Haha, därför ingen får ta illa upp. Jag är bara en retsticka som inte kan låta bli.
  • När jag var 15.
    När jag var 15 körde jag in i en liten lastbil med moppen. Jag slog i huvudet i trottoarkanten så hade jag inte haft hjälm hade jag nog inte suttit här , jag slog även i höften hårt.
    Jag var så chockad då så jag ställde mig upp och slet av mig hjälmen och bara stirrade rakt fram. Vittnen sa att jag hade tappat all färg i ansiktet. Jag minns inte så mycket mer förrutom att dom la mig ner och någon höll sina händer runt min nacke för att jag skulle ligga still.
    Än idag kan jag få ont i höften om jag anstränger den för mycket.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0