04 november.

Har tvättstuga just nu så mellan varven ligger jag i sängen för det blir för mycket för min rygg.
Men det måste ju göras, hade fan inga rena kläder och hur himla trevligt är det?
Jag och Sally ligger och kramas, Simba la sig precis bredvid oss, förrut låg knäppisen på nattduksbordet.
Han ligger alltid där, förstår verkligen inte varför.
Eftersom han har en stor säng att ligga i, kramas med matte lite liksom!
Men nej, då lägger vi oss på ett hårt nattduksbord! 
Mattes knäppis!
 
Om 10 minuter måste jag gå ner till tvättstugan igen, vill inte.
Ligger ju så himla bra här med mina mysmongon!
Måste även fortsätta med medicin, har ett typ 14 uppgifter att göra, wiho.
Som tur är medicin roligt iallafall!
 
 
 
 
Gud vad Sally älskar Simba.
Hon följer honom vart han än går, hon såg att han låg bredvid nu då dissa hon mig direkt och gick och blev tvättad av honom.
Men kanske är lika bra så jag slipper få skuldkänslor över att flytta henne när jag går ner i tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0