03 november.

För mig är Saga det viktigaste som finns.
Jag väljer alltid henne först, även om jag har något planerat!
Hon kommer alltid först.
Därför är det viktigt att killen jag har ett förhålland med kan acceptera det.
För om jag får har jag henne så säger jag aldrig nej.
Hon är alltid välkommen och jag vill alltid henne här,
så jag tar varje chans jag får att ha henne.
 
Jag älskar den här bilden på oss.
För det beskriver verkligen hela Sagas spädbarns tid, jag gick alltid sådär med henne.
Gud vad jag saknar det.
Och bebis lukten!
 
 
Jag går in i tredje månaden som singel nu och jag saknar redan någon att hålla om.
Det är så otroligt tomt, värst är det att somna utan någon som håller om mig.
Det finns verkligen inget värre än att vara ensam.
Men det är så svårt.
Det finns vissa saker jag absolut inte klarar av hos det motsatta könet,
det tänker jag dock inte skriva här utan träffar jag en vill jag ta reda på hur han verkligen är.
Vill inte ha någon som spelar och beter sig precis som jag vill.
Jag vill se den rätta personen direkt så jag vet om jag ska ge upp eller inte.
Det jag söker dock är ju som alla andra antar jag?
Någon som är snäll, rolig, romantisk och som har samma framtidsplaner som mig.
Mitt mål i livet är att skaffa familj, jag vill inte slösa tid på någon som inte vill ha barn.
För det är min största dröm faktiskt.
Jag vill ha egna barn.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men åh vilken gosig bild! Saknar också bebistiden!

Svar: Ja, den är jätte gosig! :)
Karolina Lundgren

2014-11-03 @ 00:21:38
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0