03 november.

  • Jag är kittlig.
    Jag är så jäklig kittlig alltså, jag är kittlig nästan överallt, förrutom fötterna. Halsen är allra värst, men vissa dagar är jag inte alls kittlig och visa dagar behöver man bara peta på mig så dör jag av skratt.

  • Jag har svårt att lita på folk.
    Jag vill så gärna kunna lita på folk och dela med mig av saker. Men jag kan bara inte göra det. Jag har blivit bränd så många gånger att jag blivit skadad.

  • Något jag älskar är ögon.
    Inte bara på killar, utan även tjejer. Det första jag kollar på när jag möter en person är ögonen. Ögonen säger så himla mycket om en person. Och har någon fina ögon blir jag som förtrollad. ^^

  • Jag hatar skogen.
    Jag menar verkligen hatar då. Jag går aldrig dit frivilligt. Har alltid vart rädd för skogen, när jag var mindre grät jag om mamma skulle till skogen, haha. Vet inte varför jag är rädd för det faktiskt för det har inte hänt något i skogen eller så vad jag minns iallafall.

  • Jag älskar kramar.
    Jag är så himla kramig av mig, jag älskar att kramas! När en kille kommer bakifrån och kramar om mig alltså jag älskar det..

  • Jag älskar promenader.
    Jag älskar att gå långa mysiga promenader speciellt på kvällen och under en stjärnklar himmel.

  • Jag gråter jättelätt.
    Jag gråter till nästan allt. Filmer, låtar, serier, böcker. Jag gråter t.o.m till tecknade filmer.
    Jag har dock svårt att gråta framför folk, det är 1 film och 1 serie som har fått mig att gråta framför folk. Filmen var Hachiko och jag, Isabelle och Kornelia satt och tjöt som småbarn, serien var Grey´s Anatomy. När Lexie dör, jag och Amanda satt och böla. Haha.

  • Jag älskar hajar.
    Jag verkligen älskar dom, jag är lite smått besatt av dom. Det är så otroligt mäktiga varelser. Jag kollar på alla filmer/serier jag hittar om hajar. Sand sharks va dock t.o.m för mycket för mig, hahahaha.

  • Jag vill ha en stor familj.
    Jag är uppvuxen med en stor familj så jag vet själv hur mycket jag älskar det.
  • Jag älskar att läsa och skriva.
    Jag startade den här bloggen för att jag älskar att skriva, det har jag alltid gjort. När man skulle skriva en berättelse i skolan vart jag alltid jätte glad. Jag har alltid älskat att läsa och jag tror jag var runt 15 när jag upptäckte författaren Michael Connelly, jag älskar alla hans böcker än idag och jag har nästan alla hans böcker, vilket är runt 26 st.

  • Jag bryr mig jätte mycket om andra.
    Även fast någon kanske har sårat mig kan jag inte låta bli att bry mig om den. Jag vill att alla ska ha det bra och va glada. 

  • Jag är fascinerad av mord.
    Jag tycker det är så himla intressant, seriemördare är det som fascinerar mig mest.

  • Jag är ett riktigt smyckes freak.
    Jag är besatt av smycken, jag älskar alla smycken. Ringar, halsband, armband, örhängen. Sen har jag ju navelpiercingen och tungpiercingen med.

  • Jag är så otroligt blyg.
    Jag är jätte tyst och blyg av mig, det är få personer som får mig att visa min galna sida direkt. Haha.

  • Jag tror på äkta kärlek.
    Jag är en sån tönt som tror att äkta kärlek finns. Att "the one" finns.
    Jag är en tönt jag vet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0