02 november.

Idag har jag verkligen ingen lust eller ork till något.
Det är en sån där dag då jag verkligen bara är ledsen.
Ändå tvingade jag mig själv att plugga och städa, snart ska jag även fortsätta att plugga.
Men ska nog lägga mig i bad med ansiktsmask först, försöka få tillbaka lite styrka.
 
Jag undrar när den där tomma känslan ska försvinna.
Den där känslan man har är man känner att något saknas. 
Jag vet inte vad som saknas?
Någon dag kommer jag väl finna det och då kommer förhoppningsvis den här känslan försvinna.
 
 
Helgen annars ?
Den har vart grym faktiskt,
inte direkt som jag förväntade mig att fira halloween men jag hade grymt kul ändå.
Den här veckan ska jag plugga och försöka träffa mina föräldrar så mycket som möjligt för snart åker dom jävlarna till USA. Jag är inte direkt lite avundsjuk om man säger så!
Men jag hoppas ni vet att jag förväntar mig roliga presenter! ;)
Haha, bara så ni vet liksom! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0