02 november.

Jag älskar verkligen serier.
Jag brukar välja en serie som jag kollar igenom alla avsnitt på från första till sista säsongen, inte för att det har blivit av sen jag börja plugga för nu har jag aldrig tid. Men men.
Jag älskar zombie,vampyr,läkar och polis serier. 
Men en som inte är någon av dom där kategorierna är Pretty little liars.
Men jag är ändå besatt av den serien!
Jag absolut älskar den och jag älskar Toby Cavanaugh som spelas av Keegan Allen.
Han har vart min favorit från allra första början, vet inte hur många gånger under seriens tid jag har tjutit för jag trott att något hänt honom. Haha, så töntig jag är jag vet.
Keegans karaktär Toby är en sån där riktigt snäll kille som bryr sig om alla och alltid finns där.
Som är så snäll samt är så charmig!
Jag är ju väldigt svag för såna killar det är nog därför han är min favorit! 
Fast jag har nog två favorit karaktärer,
Toby Cavanaugh och Emily Fields spelad av Shay Mitchell!
Japp, en tjej. ;)
Pik till en som sa att jag bara kollar på en serie för jag tycker killarna är snygga.
F**k you säger jag! :p
 
#TEAMSPOBY!
Hans flickvän heter Spencer(Troian Bellisario) i serien för er som inte fattade Spoby! ;)
 
Men iallafall, jag följer Keegan Allen på Instagram och finns en video där han häller upp något och i slutet ler han.
Jag smälte, mer behöver jag inte säga! Haha!
 
 
 
Jag rekommenderar Pretty little liars stort!
Kanske är mer för tjejer dock. Men en kille som ger serien en chans får en puss till påsk!
 
Några andra serier jag rekommenderar är:
 The walking dead.
The Originals.
The vampire diaries.
The mentalist.
Blacklist.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0